Audi vehicule electrice

Productia europeana de vehicule electrice incepe sa isi revina

Audi vehicule electrice

Este în mod clar o veste foarte bună pentru economia europeană în general și pentru pasionații de vehicule electrice în mod particular. În plus, orice semn de revenire după blocajul economic global generat de pandemia de coronavirus este o sursă de speranță și de optimism că lucrurile vor reveni la normal într-un timp relativ scurt.

Însă, dacă ne rezumăm la zona noastră de interes este un semn important că piața de automotive începe să își revină. Spre exemplu, fabrica Hyundai din Cehia, care produce aproape exclusiv modelul Kona Electric, a reluat producția. Chiar dacă nu se lucrează încă la capacitate maximă (lucrează doar două schimburi din trei), este un semn de normalitate.

Sunt implementate anumite măsuri de siguranță, de distanțare socială așa cum sunt ele numite, plus o dezinfecție periodică mult mai atentă, însă cel mai important este că producția începe să funcționeze. După o perioadă de trei săptămâni în care uzina a fost închisă. Să vedem dacă această perioadă va avea impact asupra intenției Hyundai de a produce 30.000 de Kona Electric în 2020, în fabrica din Cehia.

Și la fabrica Audi din Gyor au revenit circa 100 de muncitori. O primă etapă din procesul de repornire treptată a producției. Vă reamintesc că aici se fabrică motoarele electrice pentru Audi e-tron, care se vor asambla în fabrica din Belgia (lângă Bruxelles). Fabrica Audi din Belgia va fi și ea redeschisă pe 20 aprilie. Iar cea din Germania (Ingolstadt), o săptămână mai târziu. Aici se fabrică Audi A3 Sportback e-tron.

Daimler a anunțat de asemenea reînceperea producției la fabrica din Bremen, pe 20 Aprilie. Aici se produce Mercedes-Benz EQC. Volkswagen are circa 1700 de angajați care deja lucrează în zona de piese componente, iar BMW a anunțat că angajații săi din Europa vor reveni la lucru pe 30 aprilie.

Eu zic că sunt semne îmbucurătoare și care dau o notă de optimism față de criza economică generată de COVID-19. Clar va fi o scădere economică în Europa și la nivel global, însă este foarte important cât va fi ea de gravă. Aici contează fiecare pas făcut de companiile mari, oricât de mic ar părea el scos din context.

via Electrek

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *